خوش درخشید

yalda2

– ‫من آن‌لاین از‬ این‌جا فال گرفتم؛ یه بار اون شعر اومد که می‌گه «محرمی کو که فرستم به تو پیغامی چند» و بار دوّم هم این اومد؛ «ستاره‌ای بدرخشید و ماه مجلس شد»

+ نیّت‌ات چی بود؟

– برای «آسکه‌لاد» فال گرفتم.

+ من ولی از این‌جا فال می‌گیرم. الان هم برای «چوانگ» فال گرفتم، «یوسف گم‌گشته» اومد.

– آرررررررررره؟

+ اوهوم.

– چه خوب.

+ ولی می‌دونم آشتی نمی‌کنه.

– گُه خورده.

+ :)))))))

– من‌ام یه فال از این سایت بگیرم پس.

+ «باشد اندر پرده بازی‌های پنهان» …. آخیش. چه حال‌ام خوب شد. خیلی حالِ من‌اه.

– نگاه کن فال ِ من رو. گناه دارم خُب :(

+ نه! تو نگیر. من فال‌ام خوب‌اه. بذار من برات بگیرم. تو ساکت باش. نیّت‌اش رو هم خودم می‌گم.

– برای «آسکه‌لاد» بگو.

+ باشه. هیس…. این شد فالِ تو؛ «یاد باد آن‌که سر کوی توأم منزل بود»

– «سعی من و دل باطل بود» :(

+ خیلی بد بود؛ «که ز سرپنجه‌ی شاهین قضا غافل بود.»

– خیلی وحشتناک‌اه. فالی که خودم گرفتم که بهتر بود. ته‌اش امید داشت.

+ خُب، این حقیقت بود.

– برووووووو

+ تو که درباره‌ی احساس «آسکه‌لاد» نگرفتی.

– نهههههههههههه! :(( چرا، اون که ستاره اومد، برای احساس‌اش بود.

+ خُب، لینک اون فال رو بده که مقایسه کنم.

– همون اوّل دادم بهت. می‌گفت: «ستاره‌ای بدرخشید و ماه مجلس شد» انیس خاطر ُ فلان.

+ فلان ُ فلان؟ :))))

– الان دوباره خودم یه فال گرفتم این اومد.

+ هی بچلون حافظ رو.

– اصلاً من این فال‌های آن‌لاین رو قبول ندارم. باید با کتاب فال بگیرم.

+ بی‌خیال :)) مراسم حافظ چلانی!

– :)) تا عروسی رو نگه بهم، ول نمی‌کنم من.

+ مگه داره شعرش رو؟ :)))))))

– یه شعر هست که می‌گه «عروس هنر حجله‌» و اینا. همون بیاد خُب.

+‌ )))))

– :)))))

۱ دیدگاه »

  1. یلدا مبارک رفیق

RSS feed for comments on this post · TrackBack URI

پاسخی بگذارید

